Trekantens El Teknik cvr.nr.: 39494647 er dataansvarlig for de oplysninger, som vi indsamler om dig og vi sikrer, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med lovgivningen.
Vi tager din databeskyttelse alvorligt, og har derfor vedtaget denne privatlivspolitik, der fortæller dig, hvordan vi behandler dine data.
Kontaktoplysninger
Hvis du ønsker at kontakte os angående vores behandling af dine personoplysninger, kan du gøre det på:
Karetmagervej 19 F, 7100 Vejle
christina@t-elteknik.dk eller 93 63 86 50
Behandling af persondata
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Såfremt du ikke ønsker at vi behandler disse oplysninger, kan det være problematisk at opretholde og imødekomme eventuelt indgåede aftaler.
Kunder
For at være kunde hos os, er det nødvendigt, at vi indsamler følgende personoplysninger om dig:
- Titel, navn, adresse, telefonnummer, e-mail og underskrift.
Personoplysninger om kunder indsamles til følgende formål:
- Behandling af dit køb og levering af vores ydelse
- Administration af din relation til os
Disse oplysninger indsamles baseret på følgende retsgrundlag:
- Opfyldelse af kontrakt, retslig forpligtelse, interesseafvejning.
Oplysningerne opbevares i det tidsrum, der er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Typisk vil oplysninger vedr. kunder blive slettet
- 5 år efter kunderelationens ophør
Leverandører og samarbejdspartnere
For at være leverandør og samarbejdspartner hos os, er det nødvendigt at, vi indsamler følgende personoplysninger om dig:
- Titel, i nogle tilfælde foto, navn, adresse, telefonnummer, e-mail, bankoplysninger og CVR-nr. på enkeltmandsvirksomheder.
Personoplysninger om leverandører og samarbejdspartnere indsamles til følgende formål:
- Behandling af vores køb/ydelser
- Administration af din relation til os
- Billeder til markedsføring
Disse oplysninger indsamles baseret på følgende retsgrundlag:
- Samtykke, opfyldelse af kontrakt, retslig forpligtelse, interesseafvejning.
Oplysningerne opbevares i det tidsrum, der er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Typisk vil oplysninger vedr. leverandører og samarbejdspartnere blive slettet
- 5 år efter samarbejdets ophør.
Jobansøgere
Ved modtagelse af ansøgning og bilag, bliver det fremsendte materiale gennemlæst af den relevante leder med det formål at kunne besvare og vurdere indholdet i forhold til et defineret job. Vores lovlige grundlag for behandling af din ansøgning er interesseafvejning.
Ansøgning og bilag bliver delt internt med relevante personer i rekrutteringsprocessen og bliver ikke videregivet til andre udenfor virksomheden.
Ansøgning og bilag gemmes indtil den rette kandidat er fundet, og rekrutteringsprocessen er afsluttet. Herefter vil ansøgning og bilag blive slettet. Hvis vi ønsker at gemme ansøgningen vil der blive indhentet samtykke.
Ved uopfordrede ansøgninger gemmes ansøgning og bilag max i 12 måneder, hvorefter det slettes.
Hvis ansøgning og bilag gemmes i mere end 12 måneder, indhentes særskilt samtykke hos kandidaten.
Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage ved at henvende dig til os. Brug kontaktoplysningerne ovenfor, hvis du ønsker yderligere oplysninger.
Øvrige oplysninger om behandling
Sikkerhed
Vi har truffet passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.